Ενημέρωση για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Β’ Γυμνασίου

Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΦΕΚ :1375/Β/24-4-2018(https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/deuterobathmia-ekpaideuse/upourgike-apophase-61178-d2-2018.html) οι κατατακτήριες εξετάσεις του σχολείου μας για τη Β΄Γυμνασίου που αφορούν το σχολικό έτος 2020-2021 θα διεξαχθούν το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου. Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία και τον ακριβή αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν ανά ειδικότητα

Η εξεταστέα ύλη ορίζεται ως εξής:

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

  • Χρωματικές κλίμακες (βασικά, συμπληρωματικά, αντίθετα, θερμά- ψυχρά)
  • Τονικές διαβαθμίσεις  (ασπρόμαυρο, χρώμα)
  • Σύνθεση ζωγραφικού χώρου (φόρμα, σχήμα, σημείο, γραμμή)
  • Προοπτική (απόδοση του βάθους)
  • Φωτοσκίαση (απόδοση του όγκου)
  • Σχεδίαση ανθρώπινης φιγούρας

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΧΟΡΟΥ

Σύγχρονος Χορός

  • Μικροί συνδυασμοί στο πάτωμα που περιλαμβάνουν κυλίσματα, απλές στηρίξεις στα τέσσερα μέλη του σώματος. Πτώσεις του κορμού και των άκρων.
  • Ασκήσεις στο κέντρο που περιλαμβάνουν κάμψεις και μικρές αλλαγές βάρους στα πόδια. Αιωρήσεις και αλλαγές κατευθύνσεων.
  • Μικροί συνδυασμοί στο χώρο που περιλαμβάνουν αλλαγές επιπέδων, πτώσεις, αιωρήσεις, στροφές και πηδήματα.

Κλασικός Χορός

  • Ασκήσεις προσαρμογής σε μουσικό ρυθμό (tempo).
  • Ασκήσεις a la barre και au milieu.
  • Ασκήσεις εναλλαγής ταχύτητας.

Παραδοσιακός Χορός

  • Εναρμονισμός της κίνησης του χορού με τη μελωδία και το ρυθμό.
  • Ρυθμικές ασκήσεις βασισμένες στα μουσικά μέτρα που συναντάμε συνήθως στους Ελληνικούς Χορούς (χοροί τύπου Στα τρία, χοροί τύπου Στα δύο, Συρτός, Χασαπιά κλπ).

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ / ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Δημιουργία μιας ιστορίας (κείμενο 300 λέξεων περίπου) με αφορμή 3 εικόνες/ φωτογραφίες που επιλέγει ο υποψήφιος από ένα σύνολο εικόνων που θα δοθούν (περίπου 9 εικόνες).

Ύλη κατατακτηρίων για τη Β΄ Γυμνασίου

Αυτοσχεδιασμός:

  • Οι υποψήφιοι μαθητές και μαθήτριες οργανωμένοι σε ομάδες συμμετέχουν σε προετοιμασία μαθήματος θεατρικής έκφρασης. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι μαθητές/τριες αυτοσχεδιάζουν πάνω σε θέμα που τους δίνεται.

Υποκριτική:

  • Θεατρική απόδοση-ανάγνωση κειμένου που θα δώσει η επιτροπή εξετάσεων.
  • Αφήγηση παραμυθιού.

Αφήστε μια απάντηση

Related Post

Πρωτοβουλία για σύσταση συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου ΜεσολογγίουΠρωτοβουλία για σύσταση συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Μεσολογγίου

Με πρωτοβουλία του σχολείου μας το Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 18:00 το απόγευμα στην αίθουσα του Συλλόγου Διδασκόντων συγκαλείται συνάντηση Γονέων με σκοπό τη σύσταση συλλόγου Γονέων και

Λειτουργία Καλλιτεχνικών Σχολείων, Εισαγωγικές και Κατατακτήριες Εξετάσεις.Λειτουργία Καλλιτεχνικών Σχολείων, Εισαγωγικές και Κατατακτήριες Εξετάσεις.

Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο το νέο ΦΕΚ για τη Λειτουργία των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων και Λυκείων καθώς και για τον τρόπο εξέτασης στις εισαγωγικές και κατατακτήριες εξετάσεις.. Σε επόμενη ανακοίνωση θα

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου “συνδέθηκε” με “Καθημερινή”Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου “συνδέθηκε” με “Καθημερινή”

Ένα ξεχωριστό αφιέρωμα για τον Τύπο και τη Δημοσιογραφία στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και σχολικού πολιτιστικού πρόγραμματος έγινε στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου. Συγκεκριμένα επιλέχθηκε η βιωματική προσέγγιση συνομιλώντας