Ενημέρωση για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Β’ Γυμνασίου

Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΦΕΚ :1375/Β/24-4-2018(https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/deuterobathmia-ekpaideuse/upourgike-apophase-61178-d2-2018.html) οι κατατακτήριες εξετάσεις του σχολείου μας για τη Β΄Γυμνασίου που αφορούν το σχολικό έτος 2020-2021 θα διεξαχθούν το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου. Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία και τον ακριβή αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν ανά ειδικότητα

Η εξεταστέα ύλη ορίζεται ως εξής:

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

  • Χρωματικές κλίμακες (βασικά, συμπληρωματικά, αντίθετα, θερμά- ψυχρά)
  • Τονικές διαβαθμίσεις  (ασπρόμαυρο, χρώμα)
  • Σύνθεση ζωγραφικού χώρου (φόρμα, σχήμα, σημείο, γραμμή)
  • Προοπτική (απόδοση του βάθους)
  • Φωτοσκίαση (απόδοση του όγκου)
  • Σχεδίαση ανθρώπινης φιγούρας

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΧΟΡΟΥ

Σύγχρονος Χορός

  • Μικροί συνδυασμοί στο πάτωμα που περιλαμβάνουν κυλίσματα, απλές στηρίξεις στα τέσσερα μέλη του σώματος. Πτώσεις του κορμού και των άκρων.
  • Ασκήσεις στο κέντρο που περιλαμβάνουν κάμψεις και μικρές αλλαγές βάρους στα πόδια. Αιωρήσεις και αλλαγές κατευθύνσεων.
  • Μικροί συνδυασμοί στο χώρο που περιλαμβάνουν αλλαγές επιπέδων, πτώσεις, αιωρήσεις, στροφές και πηδήματα.

Κλασικός Χορός

  • Ασκήσεις προσαρμογής σε μουσικό ρυθμό (tempo).
  • Ασκήσεις a la barre και au milieu.
  • Ασκήσεις εναλλαγής ταχύτητας.

Παραδοσιακός Χορός

  • Εναρμονισμός της κίνησης του χορού με τη μελωδία και το ρυθμό.
  • Ρυθμικές ασκήσεις βασισμένες στα μουσικά μέτρα που συναντάμε συνήθως στους Ελληνικούς Χορούς (χοροί τύπου Στα τρία, χοροί τύπου Στα δύο, Συρτός, Χασαπιά κλπ).

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ / ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Δημιουργία μιας ιστορίας (κείμενο 300 λέξεων περίπου) με αφορμή 3 εικόνες/ φωτογραφίες που επιλέγει ο υποψήφιος από ένα σύνολο εικόνων που θα δοθούν (περίπου 9 εικόνες).

Ύλη κατατακτηρίων για τη Β΄ Γυμνασίου

Αυτοσχεδιασμός:

  • Οι υποψήφιοι μαθητές και μαθήτριες οργανωμένοι σε ομάδες συμμετέχουν σε προετοιμασία μαθήματος θεατρικής έκφρασης. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι μαθητές/τριες αυτοσχεδιάζουν πάνω σε θέμα που τους δίνεται.

Υποκριτική:

  • Θεατρική απόδοση-ανάγνωση κειμένου που θα δώσει η επιτροπή εξετάσεων.
  • Αφήγηση παραμυθιού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Παρατήρηση πουλιών στην ΚλείσοβαΠαρατήρηση πουλιών στην Κλείσοβα

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολόγγιου σε συνεργασία με το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Μεσολογγίου συμμετείχε στην παρατήρηση πουλιών στον υγροβιότοπο της Κλείσοβας, την οποία διοργάνωνε το παράρτημα της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας του

Συγκλόνισε η κόρη του Αιτωλοακαρνάνα ήρωα Σπύρου Μουστακλή στην γιορτή του ΠολυτεχνείουΣυγκλόνισε η κόρη του Αιτωλοακαρνάνα ήρωα Σπύρου Μουστακλή στην γιορτή του Πολυτεχνείου

Με συγκλονιστικό τρόπο απέδωσε βιωματικά η κόρη του ήρωα Σπύρου Μουστακλή Ναταλία την μετατραυματική ουσιαστικά εμπειρία της από την σκληρή περιπέτεια του ήρωα της αντίστασης κατά της δικτατορίας και πατέρα

Με όραμα και προτάσεις η πρώτη συνεδρίαση του Συλλόγου ΔιδασκόντωνΜε όραμα και προτάσεις η πρώτη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων

Σε πολύ καλό κλίμα και με κατάθεση πολλών προτάσεων από τους παρισταμένους εκπαιδευτικούς πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας. Πέρα από τα καθαρά διαδικαστικά και λειτουργικά