Ενημέρωση για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Β’ Γυμνασίου

Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΦΕΚ :1375/Β/24-4-2018(https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/deuterobathmia-ekpaideuse/upourgike-apophase-61178-d2-2018.html) οι κατατακτήριες εξετάσεις του σχολείου μας για τη Β΄Γυμνασίου που αφορούν το σχολικό έτος 2020-2021 θα διεξαχθούν το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου. Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία και τον ακριβή αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν ανά ειδικότητα

Η εξεταστέα ύλη ορίζεται ως εξής:

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

  • Χρωματικές κλίμακες (βασικά, συμπληρωματικά, αντίθετα, θερμά- ψυχρά)
  • Τονικές διαβαθμίσεις  (ασπρόμαυρο, χρώμα)
  • Σύνθεση ζωγραφικού χώρου (φόρμα, σχήμα, σημείο, γραμμή)
  • Προοπτική (απόδοση του βάθους)
  • Φωτοσκίαση (απόδοση του όγκου)
  • Σχεδίαση ανθρώπινης φιγούρας

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΧΟΡΟΥ

Σύγχρονος Χορός

  • Μικροί συνδυασμοί στο πάτωμα που περιλαμβάνουν κυλίσματα, απλές στηρίξεις στα τέσσερα μέλη του σώματος. Πτώσεις του κορμού και των άκρων.
  • Ασκήσεις στο κέντρο που περιλαμβάνουν κάμψεις και μικρές αλλαγές βάρους στα πόδια. Αιωρήσεις και αλλαγές κατευθύνσεων.
  • Μικροί συνδυασμοί στο χώρο που περιλαμβάνουν αλλαγές επιπέδων, πτώσεις, αιωρήσεις, στροφές και πηδήματα.

Κλασικός Χορός

  • Ασκήσεις προσαρμογής σε μουσικό ρυθμό (tempo).
  • Ασκήσεις a la barre και au milieu.
  • Ασκήσεις εναλλαγής ταχύτητας.

Παραδοσιακός Χορός

  • Εναρμονισμός της κίνησης του χορού με τη μελωδία και το ρυθμό.
  • Ρυθμικές ασκήσεις βασισμένες στα μουσικά μέτρα που συναντάμε συνήθως στους Ελληνικούς Χορούς (χοροί τύπου Στα τρία, χοροί τύπου Στα δύο, Συρτός, Χασαπιά κλπ).

.ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΑΤΡΟΥ / ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Δημιουργία μιας ιστορίας (κείμενο 300 λέξεων περίπου) με αφορμή 3 εικόνες/ φωτογραφίες που επιλέγει ο υποψήφιος από ένα σύνολο εικόνων που θα δοθούν (περίπου 9 εικόνες).

Ύλη κατατακτηρίων για τη Β΄ Γυμνασίου

Αυτοσχεδιασμός:

  • Οι υποψήφιοι μαθητές και μαθήτριες οργανωμένοι σε ομάδες συμμετέχουν σε προετοιμασία μαθήματος θεατρικής έκφρασης. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι μαθητές/τριες αυτοσχεδιάζουν πάνω σε θέμα που τους δίνεται.

Υποκριτική:

  • Θεατρική απόδοση-ανάγνωση κειμένου που θα δώσει η επιτροπή εξετάσεων.
  • Αφήγηση παραμυθιού.

Leave a Reply

Related Post

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο στο κινητό εργαστήριο «Οδυσσέας» του «Χαμόγελου του Παιδιού»Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο στο κινητό εργαστήριο «Οδυσσέας» του «Χαμόγελου του Παιδιού»

Tην πρώτη του δράση για τη φετινή σχολική χρονιά πραγματοποίησε το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου. Συγκεκριμένα συμμετείχε σε δράση του κινητού εργαστήριου “Οδυσσέας” του “Χαμόγελου του Παιδιού με πρωτοβουλία των φιλολόγων

Στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου-6ο Λύκειο ΑγρινίουΣτο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου-6ο Λύκειο Αγρινίου

Επίσκεψη στο κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard πραγματοποίησε το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου σε συνεργασία με το 6ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου. Τα δύο σχολεία συναντήθηκαν στο Ναύπλιο, όπου επισκέφτηκαν το χώρο

«Οι εταιρείες ΣΑΩ ΑΒΕΕ και ΑΜΑΛΘΕΙΑ ΑΕ στο πλευρό του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Μεσολογγίου».«Οι εταιρείες ΣΑΩ ΑΒΕΕ και ΑΜΑΛΘΕΙΑ ΑΕ στο πλευρό του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Μεσολογγίου».

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου επιθυμούν να ευχαριστήσουν δημόσια τις εταιρείες ΣΑΩ ΑΒΕΕ και ΑΜΑΛΘΕΙΑ ΑΕ που  άμεσα και με μεγάλη προθυμία ανταποκρίθηκαν στο